neljapäev, 26. november 2015

Ainult Rootsis 1

Ilmselgelt on aeg alustada postitustesarja "Ainult Rootsis". See nimelt oli mu esimene mõte, kui nägin oma meilboksis kutset meie office-maja 1. advendiüritusele. Keegi laulab, keegi mängib pilli, pakutakse kohvi ja küpsiseid. Reede hommikul. Kell 7:45. SEITSE NELIKÜMMENDVIIS!!

1 kommentaar:

  1. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas teil on projekti lõpuleviimiseks vaja ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil minu ettevõttega ühendust võtta. Osutame kõikvõimalikke laenuteenuseid, sh pika- ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus – saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastamine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär – soodne intressimäär 3%.
    * Kõrge kinnitusmäär – teil on 99,9% tõenäosus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta