kolmapäev, 25. november 2015

A mis toims?

Suur sündmus! Ma nägin oma korterikaaslast esimest korda!! Pikkade juuste, habeme ja vuntsidega hipstertüüp. Läksin ükspäev koju pärast tööd ja seal nad istusid – minu pensionil landlady ja hipstertüüp – köögilaua taga ja panid tina. Hipstertüübil oli sünnipäev. Nii nad pakkusid ka mulle klaasikese ja sain temaga lähemalt tuttavaks (mitte liiga lähedalt!! :D). Minu suurimaks üllatuseks ei rääkinud ta eriti inglise keelt. Ma olin siiani surmkindel, et KÕIK rootslased, noored või vanad, räägivad inglise keelt vabalt. Tuleb välja, et ma eksisin! Ja lisaks kolib ta nagunii detsembri lõpus välja ja sellega seoses tahtsin ma oma landladylt küsida, kas saaksin ise sinna tuppa kolida, sest seal on MEGAsuur voodi, aga ma juba jäin hiljaks, ta on just selle toa juba poolteist kuud varem ära lubanud... Äkki ongi parem, ei vea peikasid koju nii palju, hehe.

Ja Katrin käis külas! Okei, tegelikult koosolekul, aga siiski, külas! Kuna samal päeval oli tulnud uudis tema teamleaderiks saamise kohta, siis alustasime oma õhtut väikese šampaga:



Seejärel käisime Tai restos söömas, kus Katrin sai oma elu ESIMESE fortune cookie. No vaadake, kui rõõmsaks selline asi teha võib!



Aa, ja toit oli ka hea. VÄGA hea. Ja Rootsi kohta ka mõistliku hinnatasemega. Ma toitun siin ainult Aasia köögist järgneva aasta ilmselt...



Nädalavahetuse veetsin vahelduseks Eestis. Läksin ju peamiselt uut biomeetrilist passi tegema, kuigi see võttis kõikse vähem aega. Rootsi, aeg õppida, kuidas asi käib: broneerisin endale netis enne aja, läksin kohale, tegin pildi, panin eeltäidetud avaldusele allkirja, andsin sõrmejälje, maksin ära ja kogu see protsess kokku võttis aega vähem kui 15 minutit. Ning SAMAL ÕHTUL oli mul meili peal kiri, et pass valmis, tule aga järgi. No problem.

Lisaks passi tegemisele ma hängisin väikese õega:



Söötsin lambaid:



Nautisin vaadet lumest:



Ja käisin dinneril S&S pool:


kuna E <3 oli ka vahelduseks Eestis (!!):




Tegelikult käisin ka H-l külas, K-ga õhtustamas, KFFil külas kooki söömas, kontoris ja lisaks kõigele suutsin A auto rehvi ribadeks sõita, aga nendest sündmustest mul pilte pole, seega ei saa tõestada.

Tulevikuplaanidest nii palju, et ma jõulude ajal saan lausa 10 päeva Eestis veeta! Ning jõulud algavad minu jaoks juba järgmisel nädalal: esiteks minu varajane jõulukingitus endale ehk Motörheadi konza, teiseks jõulupidu tööl, kolmandaks jõulupidu pisut hullumeelse njuuziiländlase laeval ning neljandaks koorikontsert kirikus. Hästi jõul värk juba! J

4 kommentaari:

  1. Tule, tule Eestisse, saad vennakesi kantseldada

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehe :) Issi juba helistas eile sellel teemal :D

      Kustuta
  2. Tere daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpetamiseks ärilaenu, isiklikku laenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e -posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle otse WhatsAppis sõnum: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud, et aidata teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiireimal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite meiega laenu saamiseks ühendust võtma;
    * Mugavus - saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsene rahastamine - saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrged heakskiidumäärad - teil on 99,9% võimalus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse - Te peate valima tagasimakse kuupäeva kas iganädalaselt, igakuiselt või kord aastas, kestusega 1-30 aastat.
    * Lihtne veebipõhine rakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust rahapuuduse tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenuga aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahalistes raskustes

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E -post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Teeme täie kindlusega koostööd kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta