esmaspäev, 16. november 2015

A mis see nädalavahetus sõin-tegin-nägin?

Selle nädalavahetuse kultuuriprogramm nägi ette Mustasch'i kontserdit, millele pileti juba jumalteabmillal ära ostsin. Olgu öeldud, et äge oli. Trädgarn, koht, kus see toimus, meenutas pisut Rock Cafe-d, aga oli suurem ja mugavam. Rahvast sai täpselt mõnusalt, saal oli küll täis, aga mitte nii, et hingata ei saaks. Vahepeal lendasid inimesed selga küll, aga seal mängis rolli rohkem alkohol kui ruumipuudus. Ma tegelikult pisut kartsin seda live, kuna ma olen mõnda juutuubi videot vaadanud nende livedest ja noh, mulle tundus, et nad kõlavad stuudios OLULISELT paremini aga ju vist oli lauljal hääl ära lihtsalt tol kontserdil :D, sest seekord oli küll kõik hästi. Mu lemmiklugu nad loomulikult ei teinud (a noh, see oli ju UUE plaadi tuur, seega mida ma ikka ootasin...). Kõige vahvam oli see, et kui me sealt lõpuks välja saime, käis juba konkreetne õnts-õnts-õnts – pärast korralikku rokk-konsat muutus see kõige tavalisemaks klubiks. Otsisime pärast tükk aega kohta, kus istuda, aga siin pannakse kõik pubid jube vara kinni ja need, mida ei panda, on rahvast täis. Õnneks leidsime pubi, kus veel-üks-drink teha enne koju minekut – On Stage, millest sai ühtlasi mu lemmikpubi Göteboris (odav, muss oli hea, rahvas sõbralik ja sametiga imeilus tapeet, õhkkonnalt meenutas Woodstocki). Igatahes jään ma Motörheadi kontserdit ootama!




Lisaks käisime me brunch’il popis must-go kohas Egg&Milk. 85SEK-i (ca 9 EUR) eest sai valida pearoa (frittata, pannkoogid, muna ja peekon või omlett) + marjadega jogurt või puuviljasalat + sulajuustuga bagel + kohv või tee (joo palju tahad). Odav just pole, aga kuna täitis kaht söögikorda, siis üleelatav ehk. Kõik oli omnomnom aga, nagu mainitud, on see koht väga popp ja seega olime surutud inimeste vahele kogu oma kraamiga. Olen üldse avastanud, et mul on väikestest suletud ruumidest täiesti ükstapuha aga kui ma olen surutud kuhugi inimeste vahele, siis tekib probleem klaustrofoobia näol. Ja ega ma sellest rootslaste Ameerika-armastusest eriti aru ei saa kah. (pilt varastatud siit: http://sangerfranandralanggatan.blogg.se/)



Aga ma pean ütlema, et pühapäeval käidud pisike nunnu öko-kohvik Llama Lloyd oli oluliselt mõnusam. Kohv oli parem (ma ei lisanud ei suhkrut ega mett!!) ja sõin võileiba hummuse ja tomatiga, mis oli vääääga hea. Uurisin ja härra leti taga vastas, et jah, nad teevad seda saia kohapeal ise. No uskumatult hea. Ja kui lahkusime, viskas ta kilekotikesega mulle ühe leivakese kaasa, kuna mulle meeldis. IMEarmas noh! (olgu öeldud, et ka rahakotisõbralikum, kui eelmainitud koht)




Ja pühapäeva õhtul sattusime kooriproovi ajal Masthuggeti kirikusse. Väga ilus kirik ja veel ilusam vaade linnale sealt mäe otsast. Oleks tahtnud ka sees pilte teha, sest mulle väga meeldis see kirik seest – seinad krohvitud, lagi puidust, seal rippus laev ja üldse oli see kuidagi lihtne ja elegantne. (Aa, pilte saab ju guugeldada ka, heh heh, interjööri pilt seega siit: http://fiveprime.org/)








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar