esmaspäev, 9. november 2015

A mis nädalavahetusel tegin?

Mu ainus plaan nädalavahetuseks oli minna reede õhtul Gothenburg Expat'ide pubiõhtule. Neid tehakse ainult 2 korda kuus (teine kord on neljapäeval) ja mul vedas, et see kohe minu esimesel reedel oli, sest ma sain sealt endale terve posu uusi tuttavaid kohe. Inimesi oli seal ikka igast maailma otsast, väga erinevas vanuses ja erinevatel erialadel ning ka see varieerus suuresti, kui kaua keegi Rootsis olnud on. Üks Portugali tüüp oli esmaspäeva õhtul Rootsi jõudnud ja seega isegi "noorem" kui mina. :)

Ma kartsin, et sellistes kohtades üritavad kõik kõigiga natuke suhelda ja seega jäävad tutvused väga pinnapealseks, aga mul vedas grupiga, kuhu ma jutustama sattusin - tütarlaps Šveitsist, kes on siin olnud alates juulist; härra Uus-Meremaalt, kes on igal pool Euroopas elanud ca 20 viimast aastat, Rootsis alates septembrist ja siin ta elab oma paadis (!!!); India tüüp 1, kes on siin olnud umbes aasta; Läti tsikk ja tema Türgi abikaasa, kes on siin olnud paar kuud; India tüüp 2, kes elab siin alates septembrist... 2008 ning noormees Aussist, kelle lemmikhelilooja on Arvo Pärt. Why not, eks.

Vahemärkus - siin on ikka JUBE kallis väljas alkoholi osta. Me istusime mingis suvalises Pätriku-laadses pubis ja õlu maksis 68 SEKi, mis teeb 7,26 EUR. Täiesti ulmeline. Õnneks ma avastasin, et klaas Jacki maksab sama palju ja noh, kui ma maksan oma joogi eest nagunii 7 euri, siis tundub mulle seda valutum teha Jacki kui õlle eest. Seega ma olin see tšikk, kes viskiklaasiga ringi hõljus, kui suurem osa naisi pirnisiidrit jõi. Thehe :)

Igatahes oli mul laupäeva hommikul pisut... Väsinud olla, aga kuna ma olin eelmisel õhtul oma uutele sõpradele lubanud, et teeme midagi, siis tuli ennast üles vedada. No ei saa endale kohe alguses lubada neid sorry-ma-ei-viitsi-täna vabandusi. Sõitsime linnast välja ühe suuuuuuuuure järve äärde. Ilm ei olnud kahjuks just kõige etem, aga sellegipoolest. No vaadake pilte siis ka:



Seejärel läksime linna tagasi. Kõigepealt ühte kohvikusse, mis asus ühes... Tornis ja kust nägi terve linna tulesid. Mulle VÄGA meeldis see kohvik - ei olnud liiga fäänsuks aetud, väga lihtne aga ilus interjöör, sõbralik teenindus ja siis see... Imeline vaade loomulikult. Kui kohv joodud, oli aeg õhtusöögi käes. Otsustasime Vietnami toidu kasuks. Kui selle hoone ette jõudsime, kus see imepärane Vietnami koht olema pidi, olin ma hetkeks pisut kahtleva olekuga, sest noh... See nägi välja nagu suvaline putka. Samas olen ma seda meelt (vähemalt Aasia söögikohtade osas), et mida hullem koht välja näeb, seda parem ja tõenäoliselt autentsem ka toit. Seega ma ei lasknud ennast häirida ja sisse me läksime. Toit päriseltka oli imeline. Ma sõin mingit pannkoogilaadset asja krevettidega, mis oli HUGE, serveeritud igasugu rohelise kraamiga. Ma algul üritasin seda kahvli ja noaga süüa aga sain kiiresti aru, et ma pean oma uut India sõpra kuulama ja seda näppudega tegema. Ilmselgelt. Ei tasu midagi viisakust mängida :D Igatahes lõppes sellega ka minu laupäev.


Pühapäeval aga oli IMEilus ilm, taevas oli sinine, päike paistis ja sooja oli... Ma tahaks väga teile öelda, kui palju sooja oli, aga ma ei suuda seda välja guugeldada, igal pool on ennustused aga mitte ajalugu. :( Olgu öeldud siis, et ma käisin ilma mantlita. Pikad varrukad ja sall olid rohkem kui piisav. Otsustasime minna Delsjön'i, niiöelda linna-järve äärde. Jalutasime seal ligi 3 tundi ja tõesti, imeilus. Näe, pilt kah:



Pärast pikka jalutuskäiku olime kutsutud ühe Hollandi neiu poole õhtusöögile. Seltskond oli paras pudru ja kapsad - kaks India tüüpi, 1 eestlane (mina, höhö), 1 hollandlane, 2 venelast (1 neist oli teisel Peterburist külas tegelikult), 1 sakslane ja 2 itaallast. Nad olid kõik oluliselt vanemad kui mina ja Rootsis samuti oluliselt kauem olnud aga muidu väga väga väga lõbus seltskond. Sõime risottot (olgugi, et hollandlane hostis, itaallane tegi süüa :D) ja pärast kooki, omnomnom. Väga palju nalja pakkusid teepakid näiteks - "naise energia" oli eriline hitt, erinevates keeltes seda lugedes sai palju huumorit. Eriti hollandi, sest väidetavalt oli tähendas sama sõna erineva hääldusega (st, see neiu VÄITIS, et see hääldus on erinev, mitte keegi teine vahest aru ei saanud) kas naise energiat või naise... Voolust võimidagi. Igav ei olnud, tuleb tõdeda! Koju jõudsin alles kella 22 paiku ja otse tuttu.

Selline esimene nädalavahetus siis.

2 kommentaari:

  1. ..ja juba sul on uued sõbrad :(
    ..mina olen oma vanad ka unarusse jätnud (arvates, et mul on vaja targaks saada)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Awww. Aga see on ju loomulik. Kui keegi magistrisse läheb, kaob paariks aastaks ära - täiesti normaalne, keegi ei pahanda. Ja uuteks sõpradeks on neid veel vara nimetada :P

      Kustuta