neljapäev, 3. detsember 2015

A kus ma veel käinud olen?

1) IKEA. Jep, tegin IKEA-tripi ja suutsin sealt välja tulla ilma midagi ostmata! (omg, I know!!) Mul pole siin seda kraami vaja aga enne kui ma tagasi Eestisse kolin (või kui keegi autoga siit peaks Eestisse sõitma......), teen ma sinna veel ühe vääääga suurejoonelise käigu ilmselgelt.

2) Aasia poed. Kõigepealt käisin India poes, kust ostsin endale vanahea loodusliku hambapasta ja kookosrasva (megaodav!!) ja kus müüdi... Kõike. Mul polnud 90% asjade puhul õrnda aimugi, mis need on või milleks neid kasutatakse. Õnneks oli minuga kaasas inimene, kes oluliselt rohkem India köögiga kursis - sain haritud. Seejärel käisin Vietnami poes, mis on õnneks Nordstanis ja seega mulle hästilähedal. Sealt ostsin liitri kreemist kookospiima (palju see Eestis maksaks btw, teab keegi?) ja tumedad riisinuudlid ja karripastat (omnomnom). Ja hiidkrevetid maksid seal 10 euri kilo - see tundub odav, ei vä? Jaaaaa siis käisin veel oriental poes, kus oli ka... KÕIKE. Sealt ostsin bakhlavasid (siirupisse kastetud suhkur vähese taigna ja pistaatsiapähliga pmst) ja eee... Mingit kraami veel. Põnev-põnev, eriti minusuguse lollaka jaoks. :)

3) Geto. Käisin Götebori getos ära! Kõik, mida te kuulnud või lugenud olete jubeda ja õudse geto kohta... Unustage ära. Nägi oluliselt parem välja, kui meie oma Lasna-, Õis- või isegi Mustamäe teatud osad. Väidetavalt (no maitviitsi statistikat otsida, andestagem) toimub seal 1-2 tulistamist aastas. Kui ma nüüd lükkan märksõnad tulistamine ja Lasnamäe näiteks guuglisse, siis leian sealtki artikleid umbes korra aasta kohta. Ja Lasna ei tundu ju koht, kuhu oma jalga tõsta reaalselt ei julgeks, ega ju? Ainus vahe on see, et valget elanikkonda on Götebori "getos" alla 10%. Jube õudne küll. :)

4) Motörheadi konza!!!! Kommentaare pole vaja, ma usun.

 
 
5) Seal Vietnami kohas käisin ka söömas veel korra. Seekord oli meeles pilti teha, hereyougo:
 


2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Okei, siis ma olen ilmselges võidus, sest mu liiter maksis 3€. WIN!

      Kustuta