reede, 4. detsember 2015

A kuidas ma trenni teen aka räägime ilmast

Igas korralikus Götebori tänava-prügikastis on vähemalt 1 katkine vihmavari. Tõsilugu!

Läksin mina kenasti täna hommikul kodust välja, vaatasin - okei, sajab. Selge, tuleb siis vihmavari lahti teha. Astun reipal sammul oma kodutänavast välja ja nurga taha jõudes selgub tõsiasi, et ei ole ainult vihm. Tuul on ka! Mina kangekaelselt polnud nõus oma vihmavarju loomulikult kinni panema, et jalutaks hästikiiresti tööle või midagi. Selle asemel kaklesin vihmavarjuga terve tee - küll tahtis ta tagurpidi minna, küll tahtis ta ära lennata, küll tahtis ta mulle kallale tulla. Jõudsin teel kontorisse mõelda vaid kaht mõtet: 1) ilusad käelihased saab! ja 2) kuidas ma ÜLDSE mõtlesin, et võiksin kontorist kaugemal elada kui praegu ja tööle JALUTADA?! Olgu öeldud, et sellest kaklusest eriti kasu polnud, märjaks sain ma niiehknaa, sest täna on (nagu kohalikud seda kutsuvad) horisontaalvihma päev.

Lisaks olen päris kindel, et tagasi koju minekut minu vihmavarjuke välja ei kannata ja ka tema rändab kurvalt mõnda tänava-prügikasti...

2 kommentaari:

  1. Hah. Hollandis sama jama. Loobusin ka enda vihmavarjust.. lihtsalt ei ole pointi. Parem kasutan nahast kindaid ja hoian kapuutsi paigal :D prügikastid on vihmase ja tuulise ilmaga alati vihmavarje täis.. ja kui need täis saavad siis.. prügikastikõrvale kerkivad vihmavarju hunnikud :D E.

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta