pühapäev, 30. oktoober 2016

A uudist ka on?

Mu blogi on üpriski surnud, vabandused. Sellel on ainult üks põhjus - ma töötan nagu segane ja muuks väga ajumahtu ei jätku. Igatahes tahtsin ma väikese update-postituse teha, kuna mul järgmisel nädalal saab täpselt aasta Göteboris elatud ja midagi nagu oleks jagada kah.

Esiteks, nagu mainitud, sõlmisin uue töölepingu veel aastaks ja seekord ametinimetuses ilma sõnata "support". YAY! Sisuliselt teen sama tööd edasi, ametinimetus on lihtsalt pisut rohkem kooskõlas sellega, mida tegelikult teen. Kuigi, OMG, nüüd peab hakkama reaalselt vastutust võtma, ei saa enam käsi üles tõsta ja öelda, et ma olen admin, ma ei tea midagi! :D Ehksiis, enne novembrit 2017 ma kodumaale püsivalt tagasi ei tule.

Teiseks, ma sain oma korteri! Täiesti uskumatu lugu, aga ma biitisin Rootsi süsteemi ja sain firsthand lepingu pisikesele kesklinna korterile. See võttis loomulikult kandideerimist umbes sajale korterile ja lõppeks oli see täielik õnn - üürileandja on erafirma, mis renoveerib tervet kortermaja korraga ja seega oli neil üürile andmiseks terve posu kortereid ühekorraga. Igat korterit vaatama kutsusid nad 4 inimest, kes nende kriteeriumitele vastasid ja nende nelja seast tehti lõplik valik sisuliselt liistu tõmmates (või ütlesid kõik teised 3 "ei", ma ka ei tea :) ). Igatahes saan ma detsembri keskpaigas omaenda kodu siinsamas kõrvaltänavas. Kallim ta on ja täiesti tühi aga oma kodul on minu jaoks hindamatu väärtus. Tuleb lihtsalt üks korralik IKEA tripp teha - kui keegi tahab appi tulla valima/tassima/mööblit kokku panema siis be my guest! :D












10 kommentaari:

  1. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke meile otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil oma pikaajalisi ja lühiajalisi finantseesmärke parandada. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, sest oleme aidanud paljusid inimesi ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil:
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi osapoolte huvides.

    VastaKustuta
  2. Tere ja Tere tulemast Spotlighti globaalsetesse finantsteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate hädasti rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teil on 24 tunni jooksul oma kontol laen, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil saavutada mitmesuguseid eesmärke paljude laenutoodetega.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem Üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja kes vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge huvi tõttu oma kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest omakapitali laenu saamine nii keeruline intressimäär, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused.

    Enam pole ooteaegu ega pingelisi pangakülastusi. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu saada ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool.

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringutele / küsimustele? - Saada meil | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | & saada hetkega vastus

    Saate meid hõlpsasti meie veebisaidil kontrollida: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe sularaha, kirjutage lihtsalt meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  3. PEAB LUGEMA: KUIDAS SAIN 275 000,00 USA dollari suuruse laenu sellelt suurelt ettevõttelt, mida nimetati laenukrediidiasutusteks

    Tere kõigile üle maailma, mina olen Abdur Raheem, Egiptusest Kairost. Olen kahe lapse üksikema ja jäin rahalisse olukorda ning pidin refinantseerima ja oma arved tasuma. Üritasin otsida laene erinevatelt laenufirmadelt, nii era- kui ka ettevõtetelt, kuid mitte kunagi edukalt ja enamik panku keeldus mu laenust, ei lange nende petturite ohvriks, kes nimetavad neid rahalaenuandjateks, nad on kõik kelmid, kõik, mida nad tahavad on teie raha ja te ei kuule neist enam kunagi, nad tegid seda mulle neli korda, enne kui seda krediidiasutustele laenu saamiseks esitati, kõige huvitavam on see, et minu laen kanti mulle üle 48 aasta pärast. tundi, seega soovitame teil võtta ühendust krediidilaenuasutustega, kui olete huvitatud laenude saamisest ja olete kindel, et saate need õigeaegselt tagasi maksta, võite nendega ühendust võtta WhatsAppi numbri kaudu: +393510483991
    E-post: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Krediidikontroll puudub, allakirjutanu pole ainult 2% intressimääraga ning paremate tagasimakseplaanide ja ajakavaga, kui teil on vaja tagatiseta laenu saamiseks ühendust võtta mõne ettevõttega, siis võtke ühendust laenukrediidiga asutused täna laenu saamiseks

    Nad pakuvad igasuguseid laenukategooriaid

    Lühiajaline laen (1_10 aastat)
    Pikaajaline laen (20_30 aastat)

    Ta pakub selliseid laene

    * Laenud kinnisvara ostmiseks Kodulaen ............., Ärilaen ........
    Võlgade konsolideerimise laen ....... Õppelaen .........., Ärilaen
    Ärilaen ......., Ettevõtte laen .............. Hüpoteeklaen
    ehituslaen ..... autolaen ........ hotellilaen .... isiklikud laenud..kinnisvaralaenud jne.

    E-post .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) WhatsAppi number: +393510483991
    Kui rääkida finantskriisist ja peate olema finantskriisist vaba, siis on laenavad krediidiasutused õige koht, palun öelge neile lihtsalt, et Abdur Raheem juhib teie õnne ....

    VastaKustuta
  4. Tere; Kui vajate kiiresti laenu, taotlege laenu Novelty Finance'ist. Minu nimi on Davina Claire, ma olen Novelty Finance'i finantsjuht. Olen märganud, et eraisikutel ja ettevõtetel on nii raske saada laenu pankadest või muudest finantsasutustest. Minu ettevõte (Novelty Finance) on siin, et pakkuda ja aidata teil vajalikku laenu. Võite meiega ühendust võtta e-posti teel: noveltyfinances@gmail.com VÕI saatke sõnum WhatsAppis +447915601531

    Ükskõik, kas soovite oma elustiilile hoogu juurde anda või teil on ees ootamatuid kulutusi, on NOVELTY FINANCE laen just see, mida vajate.

    UUDNE FINANTS on paindlik: laenu saab võtta kuni viisteist miljonit eurot (15 000 000,00 €), sobivate tagasimakseperioodidega kuni 30 aastat. Võite taotleda nii tagatisega laenu kui ka tagatiseta laenu. Pakume laia valikut eralaene, ärilaene, kodulaene ja võlgade konsolideerimise laene, mida saab kohandada vastavalt teie muutuvatele vajadustele ja oludele väga madala intressimääraga.

    Mida saate Novelty Finance'i taotlemisel:
    √ Kohene juurdepääs teie rahale pärast kinnitamist.
    √ Konkurentsivõimelised intressimäärad (3% aastas)
    √ Paindlikud tagasimaksetingimused
    √ Võimalus oma laen kiiremini tagasi maksta
    √ Lihtne kinnitamine, kui vajate lisavahendeid
    √ Laenu tagasimaksmisega ei kiirustata, vaid antakse aega laenu tagasimakse alustamiseks.
    √ Varjatud tasusid pole

    Kuidas kandideerida:
    Laenu taotlemine on kiire ja lihtne!
    Ettevõtted või eraisikud, kes on huvitatud Novelty Finance'i laenu taotlemisest ja vajavad laenupakkumise kohta lisateavet, peaksid lisateabe ja suuliste infotundide saamiseks SAATMA E-KIRI aadressile (noveltyfinances@gmail.com) VÕI saatma WhatsAppi sõnumi +447915601531 kaudu. Kehtivad nõuded ja tingimused.

    VastaKustuta